Ik ben heel mooi geknipt. Ontzettend blij met het resultaat!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Zorgvuldige knipbeurt. Coupe ziet er weer top uit! Goede prijs/kwaliteit salon
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Jozien•meer dan 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Op de eerste dag dat de salons weer opengingen was het druk, maar Hayestan en haar collega’s namen alle tijd, waren heel vriendelijk en superprofessioneel. Heb nog nooit zo’n goede balayage gehad!