Prachtig geknipt goed geluisterd naar mijn wensen ik zal zeker terug komen
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Esma•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne, gezellige sfeer, goed en vlot geknipt
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Nicole•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Helemaal top!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Femke•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
23 jaar bij dezelfde vertrouwde kapper gezeten, maar na verhuizing geswitched naar deze kapper. Ontzettend verrast over hoe goed ze het heeft geknipt en ontzettend mooi gefohned aan het einde. Zeker aanrader. M'n haar is weer helemaal gezond en zacht.
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Rose Marie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke kapster, blij met het resultaat, luistert goed en denkt fijn mee