Mo heeft mijn haar geweldig geknipt! Hij heeft er zijn tijd voor genomen en er heerst een hele fijne sfeer in deze salon. Hij is overigens de eerste kapper die mij oprecht geadviseerd heeft over mijn haar. Ik kan maar 5 sterren geven, anders kreeg je er wel 10! Super bedankt Mo!!! 🙏🏼🙏🏼
Styling door Olga•Vrouwen knippen
Yajie•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig
Behandeling door Hayestan•Wenkbrauwen - threaden
Roos•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Great haircut!! Thank you so much, was really attentive & felt beautiful! So hard to find somebody to pays attention to a precise haircut but here it was fantastic!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Miriam•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hayestan een hele lieve vrouw ze weet wat ze doet. Sinds ze het over genomen hebt ziet het er zooooo chique uit. Dankjewel for being my hairstylist and friend ❤️