Zeer prettig, goed en vriendelijk geholpen. Kom zeker terug!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Anouk•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Salon was leeg aan het einde van de dag dus ik kreeg alle tijd en aandacht, was heel fijn. Blij met resultaat!
Styling door Hayestan•Highlights - half hoofd
Andrea•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne, rustige sfeer in de kapsalon. Ik werd geknipt door Hayestan. Van te voren een foto laten zien met hoe ik mijn haar graag geknipt wilde hebben, hier is goed naar geluisterd! Ze overlegde meerdere keren met hoeveel ze van mijn haar mocht afknippen, wat ik erg fijn vond!
Styling door Hayestan•Vrouwen knippen
Gera•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fantastische salon met hele vriendelijke mensen. Ik kom nu een jaar of twee bij Hayestan en ik word altijd verwelkomd met een lach en een goed gesprek. Daarnaast knipt ze super goed en is ze erg professioneel, ze neemt de tijd -- zelfs met de vriendelijke prijzen. De moeite (en omweg) waard!