This was my first time going to a salon in Ams and I really appreciated the quality of service.
Styling door Goerg•Föhnen / Stylen
Juhi•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit blijft mijn favoriete salon. Ook altijd stipt op tijd
Styling door Rojan•Mannen knippen
Robert•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn en netjes gedaan. Al vaker geweest en ga zeker weer terug.
Behandeling door Hayestan•Wenkbrauwen - threaden
Iris•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is als een cadeautje aan jezelf om naar deze salon te komen.
Iedereen is niet alleen ontzettend lief en gezellig, ze zijn ook nog eens heel erg goed in wat ze doen!
Er wordt goed geluisterd naar wat je wil en vervolgens vakkundig te werk gegaan.