Lekkere massage door een jongedame die wist wat ze deed,dus niet zomaar een beetje aan het wrijven was. Mooie ruimte in een rustige, ontspannende omgeving.
Ontspanningsmassage
John•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om even mijn nagels te laten doen.
Manicure
Rk•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zoals altijd
Behandeling door Kirsten•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Femke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Was een heerlijke bindweefsel massage met verven van wimpers en wenkbrauwen.zeer mooie salon. Kirsten zeer professioneel. Echt een aanvulling op mooi verblijf.
Behandeling door Kirsten•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Caroline•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustige ontspannen sfeer, aardige dame, goeie behandeling (met cups, voor het eerst) die blijkbaar echt iets heeft gedaan aangezien ik het 3 dagen voelde, positief bedoeld 😉😁