Prachtige nagels. Ik ben er blij mee, leuk begin van het nieuwe jaar.
Behandeling door Roos Stronks•Manicure
Jitka•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Massage was ronduit slecht. Erg jammer. Mijn man had helaas dezelfde ervaring.
Sarah zal ongetwijfeld een lieve meid zijn, maar volwaardig masseur is ze absoluut nog niet.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Romy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
En hele fijne massage gehad super relaxed heb er enorm van genoten
Behandeling door Kirsten•Facials / Gezichtsbehandelingen
Willy•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en professioneel! Neemt de tijd voor je
Behandeling door Kirsten•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Femke•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Behandeling was prettig en Kirsten was zeer gastvrij en aardig.