Ontspanninga massage was geen massage te noemen, het was eerder aanbrengen en verspreiden van olie op een aaiende manier.
Geen reden om nog eens terug te komen
Ontspanningsmassage
Guido•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne plek, beetje matte massage maar vriendelijk personeel
Ontspanningsmassage
Martine•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon, leuke medewerksters en goede behandelingen gehad.
Al had ik hier in de buurt gewoond, had dit mijn vaste schoonheidsspecialiste geweest!
Gellak manicure
Sharon•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
prima, altijd leuk om er te komen, en ze doet netjes haar werk
Behandeling door Kirsten•Wenkbrauwen - threaden
Lianne•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig professioneel leggen uit wat ze gaan doen