Tijdens onze vakantie heerlijke massage gehad. Nagels laten lakken, helaas was er geen hechting van de nagellak en wilde het niet drogen. Las later op internet dat dat kan door de warmte . Het was 30 graden.
Toen ik dit melde meteen mijn geld terug gekregen. Dus top service 😊
OntspanningsmassageToon alles…
Albertina•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kirsten is ervaren, ze adviseert daar waar nodig. Prima behandeling gehad.
Behandeling door Kirsten•Wenkbrauwen - threaden
ANJA•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Top zaak
Behandeling door Kirsten•Acnébehandeling
Tycho•ongeveer 3 jaar geleden
Geverifieerde review
In overleg met Kirsten is er veel mogelijk. Ze neemt de tijd voor je en is erg vriendelijk en vakkundig. Heerlijk genoten van een aantal behandelingen achter elkaar. Ook mijn zwangere vriendin heeft goed kunnen ontspannen tijdens de zwangerschapsmassage. We komen zeker een keer terug!