Fijne salon.
Gezellig, hygiënisch, vakkundige mensen,heerlijke behandelingen.
Alles goed geregeld.
Personeel attent, aardig en professioneel.
Gezichtsbehandelingen zijn heerlijk.
Wimper permanentToon alles…
Herma•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik voelde me welkom, werd naar me geluisterd en massage was ontspannend
Behandeling door Kirsten•Ontspanningsmassage
Vendelbosch•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ontvangen en professioneel
Behandeling door Kirsten•Ontspanningsmassage
Annemiek•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
--
Behandeling door Kirsten•Facials / Gezichtsbehandelingen