Vind Kirsten zeer deskundig, is rustig aanwezig en zeer vriendelijk en weet mijn behoeftes als vaste klant.
Vind het het een heerlijk rust momentje voor mijzelf.
Behandeling door Kirsten•Wenkbrauwen - threaden
Marleen•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad en weer heerlijk genoten!
Behandeling door Kirsten•Facials / Gezichtsbehandelingen
Willy•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijke behandeling! Je bent echt even helemaal los van de aarde. Heel ontspannen en wat een verwenmomentje.
Behandeling door Kirsten•Facials / Gezichtsbehandelingen
Diana•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke behandeling, prima salon voor herhaling vatbaar :)
Behandeling door Kirsten•Facials / Gezichtsbehandelingen