It was a relaxing and enjoyable experience for me, and Kirsten is such an amazing woman, thank you!
Behandeling door Kirsten•Facials / Gezichtsbehandelingen
Michaela•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Genoten van een ontspannen moment.
Ontspanningsmassage
Nynke•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Kirsten is als persoon attent en zorgzaam. Maakt een heerlijk praatje als u wilt.
Geeft advies en informatie over de producten die ze gebruikt.
Ik persoonlijk vind de behandeling heerlijk en raad het iedereen aan.
Behandeling door Kirsten•
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Herma•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het was een heerlijke behandeling.
Nienke deed het perfect.
Was heerlijk ontspannend.
Niks op aan te merken.
Facials / Gezichtsbehandelingen
Jolijn lookamp•ongeveer 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Het is een fijne setting, Nienke deed het heel fijn, tussendoor gezellig kletsen en op andere momenten lekker rustig zodat je optimaal kan genieten van de behandeling.