Het was een heerlijke behandeling.
Heb geweldig genoten en boek zeker weer.
Behandeling door Kirsten•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Vriendelijke ontvangst, met echt aandacht voor mij als klant. Er werd de tijd genomen, alles werd even netjes uitgelegd, ik voelde me op mijn gemak en de massage was heerlijk! Na de massage kon ik even rustig bijkomen met een glaasje water en een leuk gesprekje. Ik zou een volgende keer weer zo'n ontspanningsmomentje voor mezelf boeken!
OntspanningsmassageToon alles…
Milou•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage, fijne, vriendelijke professional
Hoofdmassage
Martine•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima geholpen
Behandeling door Kirsten•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling, geen opdringerige verkoop. Misschien iets meer uitleg over behandeling