Behandeling door Kirsten•Facials / Gezichtsbehandelingen
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kirsten is rustig, professioneel en geeft duidelijke uitleg. Wimpers en wenkbrauwen zijn super mooi geworden!
Behandeling door Kirsten•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kirsten levert kwaliteit, is gastvrij en de salon ziet er erg mooi uit. Ik kom er graag. Wimpers zien er uit alsof ze natuurlijk zijn en krijg regelmatig complimenten.
Behandeling door Kirsten•
WimperextensionsToon alles…
Anita•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Kirsten geeft je hele fijne behandelingen, is rustig en neemt alle tijd voor je! Super ervaring!