Karin is; aardig, vriendelijk, toegankelijk, betrokken, deskundig, en relaxed. Ik voel me erg op mijn gemak bij haar waardoor een diepe ontspanning mogelijk is. Na mijn voetmassage was het alsof ik een volledige massage had gehad.
Behandeling door Karin Oudshoorn
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig .
Behandeling door Karin Oudshoorn
Anoniem•bijna 6 jaar geleden
Geverifieerde review
fijne behandeling, direct een fijn en kalm gevoel.
hier is ervaring aanwezig, dit voel je meteen.