Hello Beauty Reviews

Meentstraat 67, 1069EZ Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
63 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Sanne is een topper! Ze is gezellig, lief en goed in haar werk! Ik ga er graag naar toe! Jaren terug al bij haar geweest toen ze nog ergens anders werkte. Heel blij dat ik haar nu weer heb gevonden!
Hele fijne beautysalon! Sanne is een echte lieverd die met veel kennis van zaken persoonlijk advies geeft op het gebied van behandelingen én verzorging. Vanwege mijn gevoelige huid altijd huiverig geweest voor wat intensievere behandelingen, maar bij Sanne alle vertrouwen dat ze weet wat ze doet. In korte tijd mooie resultaten geboekt en fijne producten ontdekt. Blij mee!
Genieten! Het is altijd fijn om in de salon te komen, er hangt een fijne ontspannen en gezellige sfeer. Sanne is een vakvrouw die weet waar ze het over heeft, Je kan je met volle vertrouwen overgeven aan de heerlijke behandelingen. Sanne haar hart ligt in de salon en dat is in alles terug te zien! AWARD WINNAAR DIKVERDIEND!
Het is heerlijk om een schoonheidsbehandeling van Sanne te krijgen. Ze weet was ze doet, geeft persoonlijk huidadvies en adviseert de beste producten zodat je zelf je huid kan geven wat het nodig heeft. Ik vind het een feestje om naar Sanne toe te gaan en ga als nieuw na een behandeling weer naar huis. Sanne werkt erg hygiënisch, en heeft oog voor persoonlijke aandacht.
Hello Beauty, is een hele fijne salon. Sanne is super lief, open, zorgzaam en gezellig. En is ook super goed in wat ze doet. Ze is DE expert in het modelleren van mooie wenkbrauwen. Sinds ik ze bij haar laat doen, krijg ik er super veel complimentjes over. Dus als je tussen alle aanbod op zoek bent naar een goede salon. Maak dan zeker een afspraak bij Sanne!!