Ruby is een toppertje! Een behandeling van Ruby is elke keer weer een feestje. Of het nu de bindweefselmassage of het epileren en kleuren van m'n wenkbrauwen is: je voelt dat er een vakvrouw bezig is. Absolute aanrader!
Behandeling door Ruby•Facials / Gezichtsbehandelingen
Jets•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Was top!
Behandeling door Ruby•Facials / Gezichtsbehandelingen
anne•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Herboren weer naar buiten!
Behandeling door Ruby•Facials / Gezichtsbehandelingen
Rieke•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Ontspannende behandeling en sfeer, heerlijke massage en Ruby verteld precies wat ze gaat doen. Top!
Behandeling door Ruby•Facials / Gezichtsbehandelingen
Karin•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Weer hele strakke maar natuurlijke wenkbrauwen. Ruby is gezellig en werkt heel fijn. Ze neemt de tijd om naar je wensen te luisteren en geeft eerlijk advies. Aanrader!