Beauty by Ruby is mij enorm goed bevallen: Ruby is lief, werkt schoon en heel zorgvuldig en gaat voor een mooi eindresultaat! Ik ben zeer overtuigd van haar kunde en een vaste klant geworden
Behandeling door Ruby•Gellak manicure
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ruby heeft oog voor klant, salon is mooi, schoon en prettige sfeer. Ik kom zeker weer!
Behandeling door Ruby•Gellak pedicure
Rieke•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb veel ervaring met pedicures over de hele wereld. Wat fijn dat in ons eigen Bussum Ruby zit. Want de pedicure was uitstekend en de prijs prima. Ruby is aardig en kundig. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt voor over paar weken.
Behandeling door Ruby•Pedicure
Anoniem•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke behandeling. De volgende afspraak is alweer gemaakt!
Behandeling door Ruby•Pedicure
Carolien•bijna 9 jaar geleden
Geverifieerde review
Ruby is afgelopen februari gestart met haar salon. Een kleine eenvoudige salon, maar Ruby is heel bedreven in hetgeen zij doet en is een hele fijne persoonlijkheid om door behandeld te worden. Ik was er voor de eerste keer, maar ze heeft er een vaste klant bij.