Fijne zaak. Ziet er heel netjes uit. Nagels zijn mooi gedaan!
Behandeling door Amy•Gelnagels
Anoniem•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Excellent.
Behandeling door Amy•Kunstnagels opvullen
Andrea•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb gelnagels laten zetten en ben hier erg tevreden over! Amy is professioneel en gezellig en werkt netjes.
Behandeling door Amy•Gelnagels
Leila•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor het eerst op de nieuwe locatie van Amy geweest. Ziet er zeer professioneel uit en evenals mijn vorige behandeling ben ik ook nu weer hartstikke tevreden over het resultaat en de professionaliteit waarmee de behandelingen worden uitgevoerd.