De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
350 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ontzettend blij iedere keer als ik hier ben geweest, Amy is een hartstikke lieve meid, en zorgt er altijd voor dat ik weer met super verzorgde nagels weg ga. Ook blijven ze super lang mooi!
Je kan gezellig kletsen met Amy. Ze legt zorgvuldig uit wat ze gaat doen en gaat secuur te werk. Mooi eindresultaat, zeker een aanrader.
Erg tevreden
Hele lieve vrouw die fijne uitleg geeft over de verzorging en alles er omheen, zelf had ik afgebeten nagels en toch nam ze goed de moeite om het perfect af te werken zodat ze goed stevig zitten en ook tegelijkertijd mooi zijn. Na een paar dagen zitten ze nog super stevig, ook na een nacht werken in de horeca met stoten en water. Aanrader!!
Was weer mooi gezet!
34
1
34
35
36
47
36