Ontzettend blij iedere keer als ik hier ben geweest, Amy is een hartstikke lieve meid, en zorgt er altijd voor dat ik weer met super verzorgde nagels weg ga. Ook blijven ze super lang mooi!
Behandeling door Amy•Kunstnagels opvullen
Winke•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Je kan gezellig kletsen met Amy. Ze legt zorgvuldig uit wat ze gaat doen en gaat secuur te werk. Mooi eindresultaat, zeker een aanrader.
Behandeling door Amy•Gelnagels
Nina•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Erg tevreden
Behandeling door Amy•
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•ongeveer 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve vrouw die fijne uitleg geeft over de verzorging en alles er omheen, zelf had ik afgebeten nagels en toch nam ze goed de moeite om het perfect af te werken zodat ze goed stevig zitten en ook tegelijkertijd mooi zijn. Na een paar dagen zitten ze nog super stevig, ook na een nacht werken in de horeca met stoten en water. Aanrader!!