Iedere keer ga ik blij en tevreden naar huis met een set geweldige nagels : ) Met Sylvana en Dani is het altijd gezellig. Ze zijn allebei secuur, kijken zeker niet op een minuut en willen dat iedereen tevreden naar huis gaat. Thanks dames! Jullie zijn nog lang niet van me af haha!
Linda•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd weer blij als ik geweest ben !
Anita •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
AMAZING SHINING NAILS! Zoooooo blij mee! Altijd on point misses Syl!
Naomi•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Echt top service! M’n nagels zijn nog nooit zo mooi geweest 10/10
Milan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ben met heerlijke vrolijke nagels de deur uit, deze meid is gelukkig!