Altijd een cadeautje om mijn nagels te laten doen door Sylvana š„°
Evelienā¢meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Niets dan liefde!
E.K.ā¢bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi resultaat! Leuke salon met 2 leuke dames. Professioneel en kundig, aanrader!
NagelverlengingenToon allesā¦
Vivianā¢bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Great variety of colors for gel. Iām very happy with my nails! I will definitely go back and recommend this place. Dani is super nice and the place is nice and cozy.