Mijn lijf voelt ontspannen.
Je neemt me rustig mee in het proces.
Ik ga gedurende het proces deze rust ook voelen. Ik ben 1 met mijn lichaam en er worden dingen duidelijk voor mezelf.
Het lijkt alsof ik minder streng ben voor mezelf ik mag dingen verkeerd doen en soms doe ik ze goed. Het voelt goed zoals het is.
Ik ga beter naar mezelf luisteren dank je wel hiervoor.
Judith•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heb ontzettend genoten van de totale ontspanning. Helemaal verzorgd voelde ik me.
Precies wat ik nodig had, Dank je wel Sanne, ik kom zeker terug.
Eline•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat een heerlijke ervaring. Sanne doet dit met haar hart en ziel, en dat voel je. Ik kom zeker terug!
Jessie •meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Het Sattvahuys is binnenkomen in een warm bad. De massage zelf en alles eromheen zorgen ervoor dat je even helemaal tot rust kunt komen. Als herboren de salon weer verlaten!