Bedankt weer, wat een lieve dame en gaat zorgvuldig te werk. Stelt je gerust, laat je op je gemak voelen. Nu 3x geweest en zal zeker terug blijven gaan.
Nurvienne •ongeveer 1 maand geleden
Geverifieerde review
Zo blij met mijn wenkies!!
Behandeling door Chenda | Sugaring & Brows•Henna brows
Annelies•ongeveer 2 maanden geleden
Geverifieerde review
Het was weer tijd voor de 4 wekelijkse ontbossing. Alles is weer gewaxt, onthaard en zoals altijd: smooth as a baby dolphin. Dank je wel Chenda. Voor je liefde voor het vak, je oor en voor jou ❤️