Supersnel, nauwkeurig en altijd gezellig. Dank je wel Chenda!
Valerie•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
The best ever! :)
Iva•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel blij met deze salon. Al veel ervaringen opgedaan in andere salons maar deze springt er uit! Behandelingen zijn (veel) minder pijnlijk, snel en in mooie prettige kamers. Alle collega’s zijn even aardig.