Wat een leuk, knus, schoon salon.
Chenda is een super vriendelijke en professionele dame die alles netjes voorbereid, uitlegt en adviseert.
Was wel wat gespannen over de pijn, maar zij heeft mij erdoorheen met een gezellige praatje geholpen.
Blij met mijn super glade huid.
Dankjewel Chenda 😊
De volgende afspraak staat.
Amelia •ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd supper.!!
Valesca•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Je word goed geholpen , de eigenaresse is een leuke meid . En je voelt je op je gemak .
Tiffany•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Chenda was TOP!!! Hele lieve meid. Doet haar werk snel, maar hartstikke goed.