Prettige en vlotte afspraak. Vriendelijke medewerksters!
Nynke•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ondertussen al 6 jaar klant. En nog steeds met mijn dagelijkse behandeling. Professioneel, met zorgzaamheid en gezelligheid!
Iris•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Vandaag voor de derde keer geweest en ik wil niks anders meer! Mijn scheermesjes liggen in de prullenbak 😌
Zakina•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Elke 4 weken op de tafel bij Chenda. Oksels, benen en de intieme zone. Je bent dan op je kwetsbaarst. Vol respect, humor en professionaliteit elke keer weer! Smooth as a baby dolphin
Saskia•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Goede service en uitstekende kwaliteit. Ze behandelt je met aandacht en zorgt dat je je echt welkom voelt.