Ik heb over de jaren veel medische pedicures gehad en dit was hooguit de beste! Ik voelde me na heel lang eindelijk weer echt geholpen, mijn voeten zagen er zoveel beter uit en ik heb hele waardevolle adviezen gekregen. Echte professionals, ik kom zeker terug.
Behandeling door Milena Ngo•Medische pedicure
Mar•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had hele zachte voeten na de pedicure en mooie cateye lak op mijn nagels. Super blij ermee
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
Isabella•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Aangenaam verrast mooie salon in hartje centrum. Erg hygiënisch en proffesioneel. Zeer tevreden met het resultaat. Kortom aanrader