Great manicures and pedicures!!! They are very kind and caring towards the customer.
Behandeling door Milena Ngo•Nagelversteviging
Chaima•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling. Mooie zaak goede sfeer
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
Ineke•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik heb een super fijne behandeling gehad. Ik heb genoten van de pedicure en mijn nagels werden heel mooi gelakt. Milena is een super lieve, zorgzame dame en ze luistert ook naar je wensen en denkt met je mee. Ik heb mijn vaste plekje gevonden!
Behandeling door Milena Ngo•
PedicureToon alles…
Sherien•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst na jaren elders een pedicure gedaan dan normaal. Online zag het er goed uit, maar ze beschikken niet over professioneel materiaal. Dit viel mij helaas meteen op bij binnenkomst. Ik heb het voordeel van de twijfel gegeven. Ik heb er helaas een ontsteking aan mijn teen aan overgehouden. Morgen helaas weer een pedicure geboekt voor de ontsteking want het doet vreselijk veel pijn. Dubbele kosten omdat zij het niet goed hebben gedaan. Heel jammer, zou jullie nooit aanraden.
Behandeling door Milena Ngo•Pedicure
Esma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele lieve medewerkers en heel vakkundig geholpen!