Mooie nagels en een leuk team dames. Alles netjes en schoon.
Behandeling door Jente•Manicure
Gerda•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Binnen tien minuten sta je buiten met perfecte wenkbrauwen. Ik ga nooit meer naar een ander!
Behandeling door Irem•Wenkbrauwen - threaden
Anoniem•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Comfortable salon with experienced staff and high quality products. Reasonably priced.
Behandeling door Tishana•Nagelversteviging
Chelsea•2 maanden geleden
Geverifieerde review
De dag make up zat perfect de rest van de dag. Top!
De behandeling kwam niet helemaal overeen met de omschrijving: ik kreeg bijv geen kaart mee met alle gebruikte producten. Gelukkig wist Irem nog ongeveer wat ze had gebruikt.
Daarnaast was de mae up ook niet te koop in de salon. Een gemiste kans.