Fijne behandeling: voorzichtig gedaan met thread. Onrustige sfeer.
Behandeling door Irem•Wenkbrauwen - threaden
mg•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zowel de nagelstyliste als de dame die mijn wenkbrauwen heeft geverfd zijn heel vriendelijk! Ze werken netjes en zijn beide kunstenaressen in wat ze doen! Nieuwe afspraken staan alweer gepland!
GelnagelsToon alles…
Denise•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Erg fijne ervaring.
Behandeling door Jente•Manicure
Jaymz•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd weer blij met het eindresultaat van mijn nagels. Jill werkt snel en vakkundig en is prettig in de omgang.
Behandeling door Jill•Manicure
Marianne•3 maanden geleden
Geverifieerde review
I am really happy with the results! Definitely will go again!