Ik kom nu al meer dan een jaar bij Jill. Mijn nagels zijn iedere keer weer super mooi, ze denkt graag mee in de kleuren, ze zit nooit verlegen om een praatje. En samen met haar zus Bo is het een gezellig moment.
Behandeling door Jill•Manicure
Chantal•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn altijd prachtig en Jente denkt altijd mee. Super tevreden
Behandeling door Jente•
ManicureToon alles…
Tara•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Zeer professioneel met uitleg over de manicure behandeling.!