Onwijs gezellig personeel en nemen de tijd voor je. Kundig en hygiënisch.
Behandeling door Shaly•Gellak pedicure
Daisy•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldige nagels, perfect gevijld! Daarna ook nog mijn wenkbrauwen laten verven en mijn bovenlip laten harsen. Ik zie er weer uit als een Bellona! Thanks Ger!
Behandeling door Gerry•
GelnagelsToon alles…
Maxime•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Alles is heel goed gegaan bij de pedicure. De sfeer was prettig en ontspannen, de salon was schoon en hygiënisch, en Tishana werkte professioneel en zorgvuldig. Mijn voeten voelen weer helemaal verzorgd. Zeker een aanrader! Voor herhaling vatbaar
Behandeling door Tishana•Pedicure
Feyza•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Wenkbrauwen zijn weer keurig geverfd, heel blij mee.
Behandeling door Jente•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Chantal•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Super tevreden met mijn mooie nagels. Dit keer geholpen door Irem, top artist.