Great as usual! Leaving like a different person with my eyebrows!
Behandeling door Irem•Wenkbrauwen - threaden
Helin•11 maanden geleden
Geverifieerde review
Ervaren dames goede uitleg en advies, prettige sfeer. Kortom prachtige nagels heel erg blij mee !
Behandeling door Gerry•Gelnagels
marjolijn•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben heel fijn geholpen. Ik kwam met nagels van een andere salon en was niet gelukkig. Irem heeft de tijd genomen en mij met prachtige handen de salon uit laten gaan. Alles erop en eraan, perfecte afwerking. Ze zien er prachtig uit. Ik kom terug!
Behandeling door Irem•Gelnagels
Leonie•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Mijn haar zit weer super! Altijd goed geholpen door Delainy
Styling door Delainy•Kleuren - uitgroei
Deborah•12 maanden geleden
Geverifieerde review
De dames zijn altijd erg vriendelijk. Irem luistert goed naar je wensen.