Behandeling door Jente•Wimpers en/of wenkbrauwen verven
Bianca•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heerlijke pedicure…
PedicureToon alles…
Tara•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Niet goed gedaan niet epileren veels te dik geen afwerking haren staan alle kanten op mensen uit mijn omgeving vielen het meteen op dat het niet goed gedaan was heel jammer van mijn geld
Behandeling door Jente•Wenkbrauwen lamineren
Regina•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Dit keer door Jente geholpen. Weer tevreden met m’n nagels.