Ik overdrijf niet als ik zeg dat dit één van de beste massages is die ik ooit heb gehad.
Ik werd geholpen door een dame genaamd Rox, en wat een geweldige ervaring was dat. Ik dacht dat ik gewoon even een massage zou nemen, maar het bleek veel meer te zijn dan dat.
Mijn lichaam voelt volledig herboren. Ik kwam echt tot rust en heb me in lange tijd niet zo licht als een veertje gevoeld.
Dit bedrijf weet duidelijk wat ze doen. Alles was ontzettend hygiënisch en ik werd van begin tot eind uitstekend verzorgd.
Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar ontspanning en kwaliteit. Ik kom zeker terug!
Joyce•14 dagen geleden
Geverifieerde review
Ben er erg blij/ tevreden mee het was een goede service een aanrader
Diana•15 dagen geleden
Geverifieerde review
Het was heerlijk! Ben echt tot rust gekomen en voelde me erna weer helemaal opgeladen, door een super leuke jonge vrouw geholpen, echt een topper!
Diana•16 dagen geleden
Geverifieerde review
Dit was bij verre de beste massage die ik ooit heb gehad! Je wordt netjes ontvangen, de salon is super hygiënisch, parkeer gelegenheid voor de deur en nog eens gratis, werd gemasseerd door een dame met hele warme handen wat super fijn aan voelde, tijdens de massage ben ik ook nog eens in slaap gevallen super zen! Zeker een aanrader voor een ieder.
I.E•18 dagen geleden
Geverifieerde review
Geholpen door een zeer vriendelijke dame. Geeft antwoorden op je vragen. Ben helemaal tevreden. En voel me licht en zen. Top gedaan.