Dit was onze 3de keer, nog steeds heel tevreden. We komen zeker terug!
Gellak manicure
Marit•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Enorm genoten, zeker voor herhaling vatbaar!
Ontspanningsmassage
Leanne•meer dan 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een heerlijke fijne sfeer, zeer hygiënisch. Ellen is een aardige vrouw die mij/ons super op ons gemak stelde. Ze heeft een heerlijke ontspanning/ gezicht massage gegeven. Dank🙏🏼