Het personeel is vriendelijk, maar Ellen en Tamara maken het verschil voor mij!
Behandeling door Ellen•Ontspanningsmassage
Sven•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super vriendelijk en aardig personeel. Behandelaar nam de tijd voor me en ging een gezellig gesprek aan tijdens de behandeling. Was super gedaan en ook zeer tevreden over het resultaat.
Wenkbrauwen harsen
Nathalie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn nagels zijn mooi verzorgd door de vriendelijke Manon.