Prachtige ruimte waar je heerlijk tot rust komt . Ik wilde graag niet praten en daar werd heel goed op ingespeeld door Denise . Erg fijn .
Gellak pedicure
Louise•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Dit was mijn tweede keer bij Rituals.
Deze behandeling was heel ontspannen, fijne behandelaar, echt een moment voor mezelf. Heerlijk dat er geen harde muziek was en dat er niet geforceerd gecommuniceerd hoefde te worden.
Bij thuiskomst constateerde ik wel dat mijn hielen niet zo glad waren in vergelijking met de eerste behandeling. Maar dat is het enige minpuntje.
Pedicure
Thérèse•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De manicure was OK. De medewerker was echter snipverkouden, waardoor de behandeling niet zo relaxed was.
Manicure
Annemarie•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Amazing massage and overall experience!!
Rug-, schouder- en nekmassage
Sanah•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Nice products and space however feels like you’re on show with all the shoppers coming up the escalator and walking right past where the pedicure is taking place. Nice staff however the quality not great, left with cuts on my cuticles unfortunately.