Beide behandelingen waren super! Genoten van de massage en een pedicure was voor mij de eerste keer (durfde nooit) maar het was een fijne ervaring. ze vertelde precies wat ze ging doen.
PedicureToon alles…
Annelotte•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede ontvangst en werd verder hartelijk geholpen. Had het al cadeau gegeven aan een goede vriend die dolenthousiast was en nu had ik het voor mezelf geboekt
Ontspanningsmassage
Corry•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
If you want to be treated like a princess please go there. Amazing place and amazing service.
Gellak pedicure
Bengisu•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heerlijke massage gehad , hij was erg vriendelijk en beleefd , vertelde hoe het werkt en dat je altijd kan aangeven als je het niet prettig vindt, nou bedankt ik vind het een erg ontspannen en heb genoten van de rust
Ontspanningsmassage
Renate•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel verzorgd erg aardig , leggen het goed uit wat ze gaan doen , vragen of alles naar wens is, zeer vriendelijk personeel, massage was uitstekend