De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
8078 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Weer nette wenkbrauwen, de achtergrond muziek is was wel hard dit keer en de badjas die daar hing was ook gebruikt. Waarschijnlijk is de ruimte niet opgefrist/schoongemaakt tussen de behandelingen door.
Top ervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Fijn
Rustgevende ervaring
De pedicure zelf was erg fijn, onze eerste ooit en zouden graag nog eens terug komen. Echter toen ik thuis kwam was de nagellak aangetast, dus ik weet niet of ik dat weer zo snel zou doen.