Weer nette wenkbrauwen, de achtergrond muziek is was wel hard dit keer en de badjas die daar hing was ook gebruikt. Waarschijnlijk is de ruimte niet opgefrist/schoongemaakt tussen de behandelingen door.
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Top ervaring en zeer zeker voor herhaling vatbaar!
Ontspanningsmassage
Mai•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn
Facials / GezichtsbehandelingenToon alles…
Ella•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Rustgevende ervaring
Ontspanningsmassage
Jeriela•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De pedicure zelf was erg fijn, onze eerste ooit en zouden graag nog eens terug komen. Echter toen ik thuis kwam was de nagellak aangetast, dus ik weet niet of ik dat weer zo snel zou doen.