De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
8078 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Ik had de hydromassegejet, Gebouw, inrichting, geur is geweldig, er is veel gepraat en dat stoort bij de massage omdat het allemaal in 1 ruimte gebeurd. Inrichting ed voelt luxe aan, behandeling door personeel niet.
Very relaxed atmosphere in the spa. Friendly team. We felt very comfortable there.
Ik had de ultimate hand spa 30 minuten, 38,50 eur. Niks geen ultimate aan de hele behandeling, het was een matige manicure. Gebouw en inrichting is sfeervol, dames zijn niet echt aardig tegen cliënten en ook niet tegen elkaar.
Goede service en vriendelijke personeel.
Fijne behandeling gehad van Yullia. Zeker een aanrader!