Ik had de hydromassegejet, Gebouw, inrichting, geur is geweldig, er is veel gepraat en dat stoort bij de massage omdat het allemaal in 1 ruimte gebeurd. Inrichting ed voelt luxe aan, behandeling door personeel niet.
Ontspanningsmassage
Lotje•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Very relaxed atmosphere in the spa. Friendly team. We felt very comfortable there.
BindweefselmassageToon alles…
Stephanie•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had de ultimate hand spa 30 minuten, 38,50 eur. Niks geen ultimate aan de hele behandeling, het was een matige manicure. Gebouw en inrichting is sfeervol, dames zijn niet echt aardig tegen cliënten en ook niet tegen elkaar.
ManicureToon alles…
Lena•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service en vriendelijke personeel.
Rug-, schouder- en nekmassage
CH•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne behandeling gehad van Yullia. Zeker een aanrader!
Behandeling door Yullia S (English speaking)•Bamboemassage