Het was super. Mieke kan je wenkbrauwen pijnloos bijwerken :-)
Behandeling door Mieke van Bentem (English speaking)•Facials / Gezichtsbehandelingen
Marije•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a great experience. Loved it. Manon really is so sweet, kind, professional and just really a great host. We talked much, she worked a miracle on my feet. I am in love with my nails. If you need a moment to relax and a bit you-time with a wonderful result….for sure threat yourself to a great day at the Spa. I will be back soon!
Gellak pedicure
Eva•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Had a great massage, i highly recommend Claire, she is so skilled and I am going again
Ontspanningsmassage
Ola•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
was a great facial, i will go again
Facials / Gezichtsbehandelingen
Ola•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne en vooral professionele salon, goed materiaal en apparatuur etc. Het is er altijd druk maar dat merk je niet aan de service! Ik ben heel goed geholpen door Fleur, zij is een echte professional. De sfeer van de salon is heel fijn, en je wordt echt goed verzorgd (kopjes thee etc). Het enige vreemde is dat er veel bezoekers van de winkel rondlopen als je in het manicure/pedicure gedeelte zit.