Moest een half uur wachten door ziekte maar was geen enkel probleem, kon heerlijk in de koelte binnen wachten. Zoals altijd weer super tevreden met het resultaat
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Emma•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
I was really happy with my pedicure and liberty was really nice!!
Gellak pedicure
Libby•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Prachtig gebouw, super lieve medewerkers. Hele andere, veel aangenamere ervaring dan een doorsnee salon waar je iets minder betaalt en waar het vaak viezig is en medewerkers in hun eigen taal over je zitten te roddelen. Zeker waard om iets meer te betalen en hier heen te gaan
Gellak pedicure
Sara•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Een fijne pedicure door een vriendelijke en professionele jongeman. Hij werkte met aandacht en zorg. Ik voelde me echt goed verzorgd. Zeker een aanrader! 💛