Ik kom nu al een tijdje om de maand en mijn huid is altijd mega zacht na de behandeling en straalt helemaal. Ook echt een lieve dame !
destiny•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Geweldig. Echt een aanrader.
Dewi•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super comfortabele plek en super beautician !
Behandeling door lily•Henna brows
Simone•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Vandaag mijn eerste facial behandeling bij House of Clinics gehad. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar! Vriendelijkheid en een goede service. Ik heb van de behandeling genoten.
C.B.•bijna 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Goede service, vriendelijk, doet haar werk met liefde en neemt genoeg tijd