Echt een top behandeling en goeie uitleg het kon niet beter.
Eljero•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De gezichtsbehandelingen zijn heel fijn zoals altijd. Goede aanrader voor en vooral voor de donkere huid.
Melissa •5 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne service
Jade •6 maanden geleden
Geverifieerde review
10/10♥️
Chelsea•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Top ervaring super lieve dame!!
Heb me wenkbrauwen laten doen die super ongelijk zijn. En dus moeilijker zijn om te behandelen maar ze zijn gelijk en super mooi ! Zeker een aanrader.