Een hele proffesionele en vriendelijke service gehad. Mijn vervolg afspraak staat al gepland.
Saskia•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel goed
Ivan•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Geweldig!!!!
Avie•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd tevreden! ♥️
Lakisha •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Donkere aangelegenheid. Lily is erg aardig. Maar zij had mij naar buiten laten gaan met 2 verschillende met henna bewerkte wenkbrauwen als ik daar niks van gezegd had. De ene wenkbrauw was heel netjes en strak geverfd met henna. De ander was korrelig en zeker niet strak/egaal geverfd met henna.