Ik ben tevreden met de behandeling.
Het bezoek was prettig.
Liesbeth•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik kom hier al jaren en iedere keer weer super tevreden. Enorm kundige en leuke vrouwen die echt luisteren naar je wensen
Eva•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om bij jullie te zijn geweest, heerlijk ontspannen en een mooie huid!
Marleen •5 maanden geleden
Geverifieerde review
De behandeling was professioneel.
De behandelaar was doortastend.
Kortom het was prettig.
Liesbeth•5 maanden geleden
Geverifieerde review
De afspraak was heerlijk. Maar de schoonheidsspecialiste waar ik net een band mee opgebouwd heb gaat helaas weg. De vorige ook al. Het verloop is groot dat is geen goed teken. Heel jammer.