Altijd zo blij met het resultaat! Ik wil niets anders meer
Behandeling door Mehrnoesh•Wenkbrauwen - threaden
Babs•10 dagen geleden
Geverifieerde review
Het was mijn eerste bezoek en mijn wenkbrauwen zien er mooi strak uit! Het threaden ging snel en vakkundig en ik ben blij met de vorm. De verf was ietwat aan de donkere kant, misschien dat ik volgende keer een tintje lichter wil.