Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Wieneke•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerst was het een kwelling met het uitknijpen van de onzuiverheden maar daarna was het heerlijk genieten van een masker en massage.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Michelle•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd fijn om naar deze salon te gaan, veel kennis en kunde en altijd gezellig :-)
Behandeling door Annemiek•Facials / Gezichtsbehandelingen
Laura•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Het maandelijkse cadeautje aan mezelf.
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen
Charlotte•meer dan 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik kreeg goed advies over welke behandeling van hun bij me zou passen. Ik heb echtgenoten van de behandeling. Mijn huid voelde gehydrateert en zag er goed uit!
Behandeling door Marieke•Facials / Gezichtsbehandelingen